close

MENU

Guide

  • Navigation:
  • Home
  • Aktuality
  • Do základů jídel vstoupila rýže
BACK TO Aktuality

Do základů jídel vstoupila rýže

  • Zveřejněno 24. august 2014
  • Kategorie Produkty
  • Print
Vitana v srpnu představila tři originální výrobky na přípravu pokrmů z rýže a zajímavě tak obohatila svoji nabídku v kategorii základů jídel.

Jednou z nejčastěji vařených teplých večeří ve všedních dnech je v českých domácnostech rizoto na nejrůznější způsoby. Tohoto faktu se Vitana rozhodla využít při vývoji novinek, jež by spotřebitelkám pomohly s dochucením rýžových pokrmů s garantovanou skvělou chutí. Konečným výsledkem jsou unikátní produkty s velmi atraktivním obalovým designem, které obsahují chuťový základ a oblíbenou kulatozrnnou rýži vhodnou pro přípravu rizot.

Vaření s výrobky z nové řady Rýže z pánve je snadné a rychlé, stačí orestovat suroviny, přidat obsah sáčku, vodu a povařit. Tento způsob přípravy skvěle propojí všechny chutě s rýží. Za dvacet minut, bez míchání a hlídání, jsou tak připraveny dvě porce kvalitního jídla.

Výhodou přípravy jídla s pomocí vitanských novinek je kromě garance chutného výsledku také úspora času a menší množství použitého nádobí, protože celý pokrm se připravuje v jedné pánvi.

Rýžová nabídka v kategorii základů jídel zahajuje své tažení ve vitanském dresu ve složení: Kuře & zelenina, Kuře & žampiony a Čína.

Další novinky

  • Nové bylinky

    • Zveřejněno 13. october 2014
    • Kategorie Produkty

    Moderní trendy ve vaření zvyšují spotřebu bylinek, proto Vitana obohatila svou stávající nabídku o čtyři novinky.

  • Dva přírůstky v rodině Grunt

    • Zveřejněno 03. september 2014
    • Kategorie Produkty

    Po necelém roce od představení unikátních pastovitých polévek ve vaničkách nazvaných Grunt byly v srpnu uvedeny dvě nové varianty – frankfurtská a slepičí.

Our website places cookies on your browser or device as long as you have this function activated in your browser settings. We use these cookies to improve the functionality of this website, analysis and interest-based advertising.

READ MORE CLOSE